Polityka jakości i bezpieczeństwa informacji

Nasza misja

            Promując zdrowie podejmujemy z pełną odpowiedzialnością walkę z chorobami,
z przekonaniem na przywrócenie lub poprawę zdrowia naszych Pacjentów i wsparcie ich rodzin, realizując przesłanie: Twoje zdrowie w dobrych rękach.

 

Nasza wizja

            Prowadzenie nowoczesnego Centrum Medycznego, przyjaznego Pacjentowi, w którym zastosowana wiedza i technika w walce z chorobami będą na możliwie najwyższym dostępnym poziomie jakości usług medycznych. Będzie to naszym znakiem, rozpoznawalnym na krajowym rynku medycznym.

            Celem naszego działania jest zapewnienie Pacjentom w pełni profesjonalnej i w pełni bezpiecznej usługi medycznej, w całym procesie jej świadczenia, w sposób gwarantujący jak najpełniejsze spełnienie potrzeb i oczekiwań Pacjentów.

            Realizując dla naszych Pacjentów usługę medyczną dążymy do zapewnienia  naszym Pacjentom i innym stronom zainteresowanym maksymalnego poziomy ochrony informacji.

 

Tak określoną politykę jakości i bezpieczeństwa informacji wypełniamy poprzez:

  • rzetelne i w pełni profesjonalne świadczenie usług medycznych, dostosowywanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Pacjentów,
  • świadczenie usług z pełnym poszanowanie godności, bezpieczeństwa i praw Pacjentów,
  • wzmacnianie wypracowanej pozycji na rynku usług medycznych,
  • zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa informacji, powierzonych nam przez naszych Pacjentów i partnerów biznesowych, poprzez stworzenie odpowiednich mechanizmów bezpieczeństwa oraz zapewnienie sprawnej infrastruktury do przetwarzania informacji,
  • stały monitoring procesów w celu podnoszenia ich skuteczności i efektywności oraz zapewnienia ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwa informacji.

 Jako Zarząd Spółki deklaruję zapewnienie niezbędnych zasobów dla realizacji tych celów oraz do doskonalenia systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji.

Prezes Zarządu

Jolanta Potapska

Puławy dn.11.01.2018